پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118384
ترافيک سنگين و روان در بيشتر محورهاي چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2313

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي چهارمحال وبختياري پنجشنبه به رسانه هاي استان گفت: ترافيک در محور ارتباطي خوزستان به لردگان و بروجن، بوشهر به چهارمحال و بختياري و کهگيلويه و بوير احمد به سمت بروجن، سنگين است.

سرهنگ ?حمزه رفيعي? افزود:با توجه به سفر بيشتر مسافران و گردشگران به اين استان و شهرستان شهرکرد به عنوان خنک ترين استان کشور، تردد درمحورهاي ارتباطي استان چهارمحال وبختياري پس از تعطيلات عيد فطر تاکنون به ويژه عصرها به شدت سنگين است.

وي گفت: تردد خودروها در برخي محور ها منجر به مسدود شدن کوتاه مدت و اعمال محدوديت ترافيکي در محورهاي ارتباطي منتهي به مراکز گردشگرپذير به ويژه منطقه گردشگري و تاريخي پل زمانخان در سامان و امامزاده حمزه علي و سختي تردد در کانون گردشگري شهرستان کوهرنگ شده است.

سرهنگ رفيعي افزود: پليس راه استان نيز براي کاهش تخلف رانندگان و کاهش تلفات ناشي از تصادفات جاده اي به دليل ورود حجم وسيع و گسترده گردشگران به استان،بطور تمام وقت در جاده هاي استان مستقر شده است.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي چهارمحال وبختياري به رانندگان وسايل نقليه که قصد مسافرت دارند، توصيه کرد ضمن رعايت فاصله طولي، با احتياط لازم رانندگي، از سرعت زياد و سبقت بيجا خودداري و حتي الامکان در ساعات روز رانندگي کنند.

روزانه 30 هزار خودرو از محور بروجن -لردگان به سمت استان هاي خوزستان، اصفهان و ياسوج تردد مي کند.

اين محور ارتباطي بنادر جنوبي کشور را به فلات مرکزي ايران مرتبط مي کند.

منبع: ايرنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html